Комуникација грађана са републичким инспекцијским службама у Нишавском управном округу бржа и ефикаснија  

,,Обезбедили смо нашим грађанима много бољу и бржу комуникацију са републичким инспекторима и значајна средства за креирање новог Кол центра и инсталацију најсавременије дигиталне телефонске централе“, поручио је на данашњем колегијуму са представницима републичких инспекцијских служби, начелник Нишавског управног округа Петар Бабовић који је присутним начелницима и шефовима предложио да у наредном периоду доставе све сугестије како би будућа централа функционисала што ефикасније у њихову, али пре свега у корист свих грађана.

,,Више сам него задовољан чињеницом да смо тако важну ствар обезбедили Округу после вишедеценијског рада са застарелом аналогном телефонском централом. Ипак, похвале присутних начелника и шефова данас на рачун рада наше стручне службе и писарнице, чине нас поносним. На данашњем колегијуму сам посебно саслушао њихове предлоге како би рад инспекцијских служби што више унапредили. Данас смо још више учврстили договор да, на оним пољима на којима можемо да јединствено допринесемо бољем положају инспекцијских служби, увек наступамо удружено“, закључио је начелник Бабовић.    

Нишавском управном округу су средства за инсталацију новог телефонског и комуникационог система обезбеђена преко Конзулата бугарске амбасаде, а уговор о донацији би требало да буде потписан наредне недеље.

You may also like...